17/7

Tiden går inte lite fort, halva sommaren har paserat och jag vet inte, känns som jag inte har gjort något speciellt alls. Men visst det kommer det med. Nu när jag inte heller har något jobb denna sommaren hade jag inte haft något imot lite sol.

Åkte ju till öland här om dagen. Köpte skor till en speciell sak som kommer dyka upp i augusti. Tycker om skorna väldigt mycket och blir som pricken över i:et till ett par stuprörsjeans, eller varför inte ett par chinos? 
                               

Köpte även en fotlänk idag. Eller köpte den var ju nästan gratis. Måste vara ekonomisk nu när jag ska spara pengarna. Aja 15:- var ju ingen big deal ? haha. På Indiska köpte jag den...
                                

Kommentarer
Postat av: Peaches

snygga bilder :D



Glöm inte bort att kolla in vår blogg! Pest eller kolera, vad väljer du? :)

2008-07-18 @ 01:23:22
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: Lollo

snygga heels, vart är dom från?

2008-07-19 @ 20:04:38
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0