på fredag

då kommer äääääääääskling!


Skolan idag var helt okej, mest prat och lite jobb. skönt:) och mina lovikkavantar är på god väg, haha!

image69
gillar dom öronhängerna, de är från gina.
Sjalen köpte jag i tyskland men är från h&m




Väntar på att mammsen ska komma hem så vi kan köpa present, sen ska jag nog kolla om klänningen finns kvar som jag kollade i måndags på. Ikväll ska jag över till ela, hjälpa till med avpyntning, sen ska vi göra en god sallad och slå oss ner framför trean kl 20.00. Reprisen på Victoria secret fashion show, missade den i söndags.



                                                                                                PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0