Onsdag

Hej, hoppas allt är bra, det är det med mig iaf. Förutom att dte inte är sol, det hade verkligen inte skadat och imorn är det ju RixFm festivalen, då vill man inte att det ska regna det gjorde det förraåret.

Var inne lite på Bilddagboken och helt plötsligt hittade jag jättemånga som ska gå frisörlinjen. Kul att kika in presonerna lite i förväg. Men det känns som om alla redan vet vilka alla är och där står jag, känner ingen!! Panik utbryter...jaja hoppas allt går bra, eller det kommer det göra. Alla känner nog lite som jag känner. En sak var rättså rolig. 31 tjejer och 0 killar, tjejklasser hur eller hur då=)

Aja nu ska jag åka till Jesper dröjde väll mig lite för länge nu. Satt som klister framför datorn nu ju.

Puss på er♥
                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0