nästan klart!

Nu är jag iallafall nästan klar med allt. Bara lite klänningar som ska packas ner, inte gjort det eftersom dom lätt bli skrynkliga. Men det är ju så, hur långt innan jag packar kommer jag alltid på att jag har glömt något. Typsikt. Men nog svammlat om det.

Kräftskivan var trevligt och jag har nog inte ätit kräftor på två år. Tur att Jespers kusin Linda kunde vägleda oss igenom måltiden. Glömde dessvärre kameran hemma (något jag inte får göra imorn) så jag fårse om jag lyckas sno några bilder, då kommer dom dyka upp här!

Tidigare idag var jag på stan en sväng. Jesper och jag delade på 2000 på viktoriapizzerian , Jespers favorit. Väldigt mättande så Jesper fick äta på min bit med. Blev han nog överlycklig för, haha.

                                

Ny väska från GinaTricot . Lilla kossan syns i bakgrunden. Fått sötisen av Jesper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0