Fredagen

Jag och Cajsa åkte över till öland at lisas place. Där vi började lite smått. Med lite prat och ja, när man har Cajsa med sig så händer ganska mycket trotts att man bara är tre. Vi behöver verkligen inte gå in på närmare detaljer för då tror ni vill att jag är knäpp! Så det håller jag privat ;)

När vi väl kom till Kalmar blev det en lång promenad, kändes som om vi gick igenom hela kalmar. Inte det skönaste när man hade klackar på sig! När vi kom fram till Johan så blev det väll inte som jag hade tänkt mig. Men man ställer ju upp för bebben:)






♥jeansjacka , old från only
♥svart tunika, GT
♥svarta tights, GT
♥brunt nitskärp, H&M
♥väska, farmors gamla
♥armband, H&M

Kommentarer
Postat av: J

Har tösen skaffat sig hårförlängning? :O

2008-08-25 @ 14:04:31
URL: http://rudin.blogg.se/
Postat av: lisa

HAHAHA den biden på mig och cajsa asså<3

2008-08-26 @ 18:42:18
Postat av: Hanna

ja lisa den är het!!

2008-08-28 @ 22:02:57
URL: http://hannyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0