torsdag

Kom precis hem från min söta Farmor. Ska träffa Elsan lite senare och snacka av oss lite ...

Idag är det den 17:e och precis denna dagen har jag och J varit tillsammans i 2 år och 8 månader, underbart!
Det är så skönt när man har en pojkvän som man vet att man kan säga allt till och verkligen lita på.

Imorgon så blir det nog stan (om jag lyckas övertala jesper) vill kolla runt lite på allt nyinkommet. Ska kika lite efter en ny bikini också.
Och snart är det helg också, veckan består ju bara av måndagar och fredagar!

p.s ett rysktband kommer till vår skola imorn(?) hahaha jag har tjatat om det hela veckan ;)
                                                    image189
I don't know just what I would do
Without one kiss from you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0