test eller något:)

humör:
[/] blir sur för ingenting
[x] har starka känslor
[X] skrattar åt ingenting
[ ] brukar gråta minst en gång i veckan


humor:
[x] har särhumor
[x] skrattar när någon ramlar
[ ] brukar skratta så tårarna rinner

skolan:

[x] är nöjd me din nuvarande klass
[ ] har blivit mobbad
[x] brukar för det mesta ha kul i klassrummet
[ ] suddkrig på lektionerna
[inte vad jag kan minnas] lärare har börjat gråta någon gång på grund av stökighet i klassrummet

umgänge:
[x] har kompisar som betyder mer än livet
[gör alla människor av misstag] har kompisar som sviker
[x] har kompisar som är lika i sättet som mig själv
[x] har killkompisar
[x] har tjej kompisar
hälsa:
[ ] har brytit ett ben
[ ] har brytit en arm
[ ] har brytit nacken
[ ] har brytit lilltån
[ ] har blivit nedslagen

internet:

[x] har msn
[x] har lunarstorm GAMMAL
[x] har bilddagboken
[ ] har kamrat
[x] är medlem på hemsidor man har glömt bort

är du nöjd med livet:
[x] ja
[ ] nej
[ ] ibland
[ ] brukar gråta för att jag är olycklig

jag:

[ ] är en negativ jävel
[ ] är mest sugen på glass på kvällen
[x] hatar mjölk
[ ] vill döda jultomten me en gaffeltruck
[ ] har glömt toalettdörren öppen vilket har lett till en pinsam upplevelse
[ ] har haft tungan i någons öra
[ ] har slagit till en person så den fått blåtira
[x] tagit någon på röven
[ ] varit otrogen
[ ] slängt porslin i väggen
[x] har skurigt mig i fingertoppen på ett papper
[x] har klappat ett får och sagt bää
[ ] vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
[x] sett på family guy
[x] har gått/ska gå på bal (hade jag tänkt mig i trean ;)
[ ] tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
[ ] verkligen hatar att gå till tandläkaren
[?] gör ett ljud varje gång någon rör min näsa
[x] tycker att Jesus verkar varit en trevlig prick
[x] har dansat inför folk på en scen
[x] gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
[x] älskar någons leende


inte det bästa, men hittade det snabbt :D
                                                              image193

Love♥  / Hanny

Kommentarer
Postat av: Empem

Hejsan, haft en bra dag? : )

2008-04-22 @ 18:49:38
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0