sjukdag

Sjukdag idag igen. Känder mig inte riktigt bra och då är det bäst att stanna hemma. Om jag mår bättre så blir det till att kolla älsklings match ikväll. För imorn måste jag i vilket fall gå till skolan. Som sagt nationellt prov då.

Har inte gjort alltför mycket här hemma. Kollat runtlite på kläder på nätet. Forever21 har ju hur snygga kläder skor och väskor som helst. Jag fall för dom här två skorna
image186image187

Jättesnygga verkligen. Men det är ju bara det med frakten och all tull som kommer till.....


Kommentarer
Postat av: Josefina

Men du vi kan beställa tillsammans så kanske det inte blir lika mkt frakt och tull =) hittat lite där jag är sugen på ;)

2008-04-15 @ 15:53:26
URL: http://rudin.blogg.se
Postat av: hannyy

ja det låter som en skit bra idé! det finns ngn slags hemsida som man kan räkna ut hur mkt tullavgiften kommer på också:)

2008-04-15 @ 18:06:59
URL: http://hannyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0