torsdag , (känns som jag bara skriver på torsdagar)

japp, så är det! snö och kallt nu. Skolan ... gick väll ganska fort. hade bild i nästan fyra timmar, men det är avkopplande med bild. Tänkte skriva lite om helgen för de har jag inte hunnit göra tidigare. i Fredags var det pizza mys hemma hos jesper (tjockt) daniel kom sedan med. På Lördagen hade älskling cup, de gick väll inte så där jätte bra kanske, men jesper var min lilla zlatan:) sov över hos honom med sen , och på söndagen jobbade vi faktiskt. Och vi var duktiga om jag får säga det själv.

åå vad jag vill ha föör mycket saker nu. om jag skulle räkna upp alla saker skulle hela bloggen vara full, hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAH så skulle bloggen va full :D Om jag hade allt som du har skulle ja inte behöva ett skit, utom johnjohn hiihhihihihiih:D

2007-11-16 @ 17:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0