Tisdag

Idag gick jag inte många timmar i skolan. Började vid halv elva och slutatde vid två. Skönt, för man känner att man inte orkar med mycket mer fast att jag inte har en linje med överdrivet mycket plugg.

Idag har jag varit en till runda på stan. Hittade en julklapp bara. Så jag får åka in dit imorn med. Gud vad tråkigt det känns att inte komma hem med någonting till säg själv, men det blir det ändring på efter jul... julrean!

Sitter för övrigt hemma hos min kompis Ela nu. Snackar och gosar med vossen. Imorgon är det simhallen. Jag som inte gillar klor, det sliter så på håret...

Jag och elan små och fjortisar, väldigt söta

Kommentarer
Postat av: ela

vadå fjortisar?! :p det har vi aldrig varit!!!!! vi är dessutom VÄLIDGT söta. bästa vännen(L)

2008-12-18 @ 21:58:29
URL: http://freakshow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0