jag har kört bil!

Jo faktiskt var första gången igår. I "the golden car" haha. Nej men Dannes minibuss. Måste ju säga att det kan bli farligt när jag ger  mig ut i trafiken. Undra om jag enns kommer kunna lära mig? jaja vi fårse hur det blir med den saken. Vi körde mer eller mindre runt hela Kalmar. Så dött på en Lördag? Nej här vill jag inte bo kvar efter gymnasiet det är en sak som är säker...

                          


Nu har jag suttit framför datorn ett bra tag. Letat efter bra beskrivningar på en Svinryggsuppsättning. Efter allt sökande har jag lyckats hitta EN bra beskrivning... Fårse hur det gå med det , eller om det blir något helt annat. Den stora frågan är väll vad ska jag med en svínrygg? Jo det kommer närmare bestämt på Lördag=)

puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0